ERGO Hestia najwyżej oceniona przez brokerów

 

W opublikowanym przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego „Raporcie o stanie rynku brokerskiego w 2017 roku”, w którym brokerzy wystawili oceny ubezpieczycielom, ponownie najlepiej oceniono jakość usług świadczonych przez ERGO Hestię.

 

 

Jest to subiektywna ocena brokerów na temat jakości współpracy z poszczególnymi ubezpieczycielami. Jakość współpracy oceniano w skali od 1 do 5 punktów. Wyniki towarzystw znalazły się w przedziale od 3,8 do 4,2 punkta.

 

W ubiegłym roku ERGO Hestia wprowadziła nowy pakiet rozwiązań dla klientów korporacyjnych, który pozwala przewidywać zagrożenia i zapobiegać im, co minimalizuje ryzyko wystąpienia szkody. Jest to jeden ze składników nowoczesnego zarządzania ryzykiem. Ubezpieczyciel stosujący takie podejście pomaga przedsiębiorcom nie tylko po wystąpieniu szkody, ale również doradza jak jej uniknąć.