W związku z trudną sytuacją powodziową na południu Polski ERGO Hestia udostępnia materiał ze skrótem informacji dla poszkodowanych. Poniżej znajdziesz m.in. najważniejsze numery kontaktowe, przypomnienie o tym, jak zgłosić szkodę i opis postępowania uproszczonego.
Postępowanie w przypadku wystąpienia szkody
Jeżeli wystąpiło zdarzenie związane z sytuacją pogodową, podejmij działanie w momencie, kiedy tylko będzie to już bezpieczne.
- Zabezpiecz swoje mienie przed powiększeniem się uszkodzeń – tylko w przypadku, jeśli nie będzie to zagrażało Twojemu życiu lub zdrowiu
- Wykonaj zdjęcia uszkodzeń, strat – na ich podstawie będziemy szacowali szkodę
- Zgłoś szkody:
• najszybszym kanałem jest strona https://zgloszenieszkody.ergohestia.pl gdzie możesz dołączyć zdjęcia lub
• telefonicznie: 801 107 107 lub 58 555 55 55 - Jeśli wykonałeś zdjęcia – możesz przystąpić do sprzątania i naprawy uszkodzeń
- Gromadź dokumenty potwierdzające poniesione koszty związane z naprawą (rachunki, faktury)
Uproszczona ścieżka obsługi szkód w ERGO Hestii
W celu szybkiej i sprawnej obsługi zgłoszenia szkody przygotowaliśmy uproszczoną,telefoniczną ścieżkę obsługi.
Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe. Prosimy o przygotowanie następujących informacji:
- Numer konta bankowego do wypłaty odszkodowania
- Zakres uszkodzeń:
- Zdjęcia uszkodzeń i strat
- Jeśli woda wdarła się do nieruchomości – wskaż wielkość zalanych pomieszczeń i oszacuj wysokość wody (w centymetrach)
- Wykaz uszkodzonych przedmiotów wraz z ich szacunkową wartością
- Wartość szkody: orientacyjne oszacowanie wartości strat.
Postępowanie w przypadku oględzin
Jeśli okaże się to konieczne, wykonamy oględziny – przygotuj dokument potwierdzający własność nieruchomości.
Do tego czasu przekaż zdjęcia elektronicznie przez stronę https://www.ergohestia.pl/zglos-zdarzenie/ lub naszemu rzeczoznawcy podczas oględzin.
W przypadku szkody zawsze możesz również liczyć na fachową pomoc swojego agenta w ERGO Hestii,