Szanowni Państwo, Klienci, Partnerzy,

w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną, dla dobra naszych klientów i pracowników, pracujemy zdalnie poprzez emaile i telefony od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00 

 

Wszystkie sprawy związane zarówno z zawieraniem jak i obsługą zawartych umów ubezpieczeniowych staramy się załatwiać tak samo sprawnie jak dotychczas. Ograniczony jest jedynie osobisty kontakt. Jesteśmy też oczywiście gotowi odpowiadać na Państwa pytania i wątpliwości, które rodzi obecna sytuacja.

 

Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy ze swoim doradcą lub z naszym biurem.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

 

Oferta ubezpieczenia lub kontynuacja polisy w ERGO Hestii:

tel. (22) 448 12 33 / (22) 448 12 32

      (22) 400 60 00 / (22) 400 70 00

kom. 507 139 594

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zgłoszenie szkody/infolinia centrali ERGO Hestii:

tel. 801 107 107 lub 58 555 5 555

albo dowiedz się więcej tutaj

Nasze biura

Al. KEN 94 (przy stacji Metro Ursynów)
Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek od 9.00 do 19.00
Telefony: 22 448 12 33 lub 22 448 12 32
Ul. Rolna 165 (Mokotów przy stacji Metro Służew)
Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek od 9.00 do 17.00
Telefony: 22 400 60 00 lub 22 400 70 00

Formularz kontaktowy (zapytania dotyczące nowych ubezpieczeń lub przedłużenia obecnego)

Oświadczam, że wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w powyższym formularzu przez agenta STU Ergo Hestia - spółkę Operon Polska Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie, w tym do kontaktu ze mną w celu przekazywania mi propozycji i warunków ubezpieczenia, a także w związku z wykonywaniem i obsługą zawartych ze mną umów ubezpieczenia. Informacja w jaki sposób i w jakim celu przetwarzamy Pani/Pana dane znajduje się w naszej Klauzuli Informacyjnej