W związku ze szkodami spowodowanymi przez nawałnice, ERGO Hestia przypomina w jaki sposób zgłosić szkodę oraz zabezpieczyć mienie przed dalszym uszkodzeniem.

 

Szkodę po ostatnich nawałnicach można zgłosić za pomocą indywidualnego konta klienta, poprzez formularz na stronie internetowej albo dzwoniąc na infolinię 801 114 114 lub 58 558 7 000. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, skontaktuje się z Tobą indywidualny opiekun szkody.

 

W przypadku niewielkich szkód likwidacja odbywa się zazwyczaj metodą uproszczoną, a odszkodowanie wypłacane jest na podstawie przeprowadzonej rozmowy telefonicznej i zdjęć przesłanych przez poszkodowanego. Dzięki temu drobne szkody likwidowane są szybko, a likwidatorzy w terenie mogą zostać skierowani w rejon największych zniszczeń.

 

W przypadku poważnych szkód, likwidacją zajmują się mobilni likwidatorzy, którzy w rejonach objętych największymi stratami wspierani są przez kolegów z innych rejonów Polski.

 

Po ustaniu bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia i życia warto udokumentować zdjęciowo szkody i przystąpić do zabezpieczenia mienia przed dalszym zniszczeniem m.in. poprzez wypompowanie wody, odłączenie urządzeń od prądu  i tymczasowe uszczelnienie uszkodzonych części budynku i poszycia dachu.